Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.09.2009 15:47 - Брекети
Автор: polikseniya Категория: Други   
Прочетен: 1902 Коментари: 4 Гласове:
0



Брекети.   Може и да са препоръчвани, да са като бижу, може да са адски много неща, ама две неща не могат да им се отрекат – адски са скъпи и адски много боли!!! Да вземем например най-евтините брекети в Карлово - 1900 лева с всичко + едно апаратче(те самите брекети и прегледите са 1600 лева, ама апаратчето е 300 лева). И ако си решил да си слагаш, стой два часа на един стол. J  Носиш ги от година до година и половина НАЙ-МАЛКО, а понякога и по две години! Ама пък после имаш супер яки зъби!!! JJJ Ето я и процедурата: сядаш на един стол, там ако трябва ви се полират костните израстъци в устата(зъбите J) с няк’ва паста, след тва си плакнеш устата, слагат ти в устата няк’во бяло, дето ти държи устата отворена през цялата процедура и после… Спирам, щот’ на някой ще му се догади със сигурност. Но пък от друга страна процедурата наистина трае 2 часа, а пък после трябвва 1 седмица да свикне човек с тия железа в устата. И не може да се ядат твърди храни като ябълка, пържена царевица и тям подобни! Но не си мислете, че това е гадната част!!! Дори ви е забранено да отхапвате/ръфате докъто трае лечението. За да не се отлепят брекетите!!! Гадна работа, ама на някои им се налага!!!                                         Чао!



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. killu - Аре бе скобите аз си ги направих в ...
17.09.2009 15:50
Аре бе скобите аз си ги направих в бургас за 800 лева само горните естественно. Съпругата ми си ги направи бели горни и долни за 2000 лева.
цитирай
2. stix - Голямата ми дъщеря имаше такъв п...
17.09.2009 15:57
Голямата ми дъщеря имаше такъв проблем...
Млечните зъби не падаха, а израстваха новите и стояха малко по напред, затова се наложи да и сложим брекети, но те бяха подвижни и можеха да се свалят през деня...

Навсякъде цените са различни и тук действа пазарната икономика... Струва си, да се поразходите и да поразпитате. Имах един познат, който казваше, че обикаляме магазините за да търсим по хубави дрехи, на приемлива цена, а когато става дума за здравето ни... не търсим най доброто, а се оставяме в ръцете на първия препоръчан лекар...
цитирай
3. анонимен - moite na vsi4ki zabi izlqzoha 2000 ...
17.09.2009 15:59
moite na vsi4ki zabi izlqzoha 2000 evro...no sam mnogo dovolna...svikva se s tqh i zavisi kak ti gi stqgat...moje i da ne e bolezneno .., no e dosta baven proces..noooooooooo za tova pak zabite stavat ..idealni...
цитирай
4. polikseniya - Ааа, не знам!
18.09.2009 16:53
Значи аз отидох при тая, 'щото няма как да ходя до Пловдив когато ми кажат(то не че не мога, ами не ми се дават 20 кинта пътни), а и тя си разбира от работата. Има от 2003 някъде до 2009 само дипломи, издадени от разни професори т тн. Пък и за к'во да ходя в Пловдив - кабинетът на ортодонтката ми е на 15-20 минути път пеша. :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: polikseniya
Категория: Други
Прочетен: 23042
Постинги: 9
Коментари: 6
Гласове: 12
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930